יום שישי, 24 ביולי 2015

קייטנת אמא חוזרת בגדול

למי שזוכר, הפוסט האחרון שלי היה פרסום למכירה שערכתי בעקבות מעבר דירה....
אז אכן עברנו דירה (ועיר) ומאחר והדירה שקנינו לא מתפנה בקרוב נאלצנו לחזור להורים. אין ספק שזאת תקופה לא פשוטה שדורשת הסתגלות מחדש להרבה דברים surprise 
אז נכון שרוב חומרי היצירה שלי איתי בחדר אבל עד עכשיו היה לי מאוד קשה ליצור... כל פעם שחשבתי להתחיל משהו, בסוף ויתרתי.
אבל התחיל החופש הגדול ואיתו התחילה קייטנת אמא... ומזה אי אפשר להתחמק wink cheeky
שבוע שעבר היינו ביריד שכל הכנסותיו היו לטובת חולת סרטן שזקוקה לתרופות יקרות. ביריד הילדים רכשו ערכות יצירה והחליטו שהם לא רוצים להכין שם אלא בבית
אתמול פתחנו את הערכות ויצאנו לחצר (אחד היתרונות בבית של סבא וסבתא surprise).
הם התחילו מבחירת חומרים נוספים להדבקה מהמלאי שלי ותכנון איפה להדביק כל דבר

הדבקה


הערכת יצירה היתה אמורה להיות משטח לעכבר אבל אנחנו שינינו לו את היעוד והחלטנו לתלות. אז אחרי ההדבקה הם בחרו חרוזים והתחילו בהשחלה



הפעם הסתפקו בשרפרפים... פעם הבאה נוציא שולחן indecision 
תחילה הערכתי שהיצירה תיקח כחצי שעה אבל די מהר הבנתי שזה יהיה ארוך יותר. הם כ"כ נהנו מכל שלב שזה העסיק אותם שעה ורבע!
בינתיים סיימתי וילונות שתפרתי לאוטו (הילדים נהנים מהם מאחור ואני משתמשת בהם כשאני חונה בשמש, זה ממש עוזר)
זה של הבן - לא רואים בתמונה אבל הבד הלבן הוא די שקוף כך שרואים דרכו בקלות ואנחנו תולים רק כאשר השמש ממש מציקה


וזה שלי (רק כשהאוטו חונה כמובן)

והכי כיף שתוך כדי תכנון קייטנת אמא (כן, זה דורש תכנון) והכנת רעיונות ודוגמאות חזרה המוזה שנעלמה לתקופה ארוכה מדי
מקווה לא להיעלם שוב....
תודה שקפצתם לבקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה