יום שבת, 1 באוגוסט 2015

יצירה עם פונפונים ואטב

בדר"כ שאנחנו נותנים לילדים צבעי גואש אנחנו נותנים להם גם מכחול, נכון?
אני שמתי לב שלילדי הגן בגילאי 3 לעתים קשה עם המכחול הארוך ואני הרבה פעמים מגישה להם צבעי גואש עם קיסמי אוזניים (Q-tips)
אבל הפעם ניסינו משהו אחר - עבודת גואש באמצעות אטב ופונפון (לצערי אין לי גואש בבית אז השתמשנו באקרילי)


אני מתאימה את צבע הגואש לצבע הפונפון (ובדר"כ משתמשת באטבי עץ חומים אבל זה מה שהיה לי בבית הפעם)
המטרה היא שהילדים יתפסו תחילה את הפונפון עם האטב (וזה לגמרי משחק בפני עצמו) ואח"כ יטפחו (הרחבת אוצר מילים תוך כדי עבודה) על הדף
אם הפונפון בורח, תופסים אותו חזרה. כדאי מאוד להתאים את גודל האטב לגודל הפונפון ושתהיה אחיזה נוחה לילדים


מוטוריקה עדינה










היא התחילה לערבב צבעים והתלהבה מהצבעים החדשים שיצרה


אם רוצים להשתמש שוב באטבים כדי לייבש אותם כשהם במצב פתוח אחרת קשה לפתוח אותם.




תהנו
אשמח אם תרשמו כמנויים לבלוג ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים

2 תגובות: