יום רביעי, 29 ביולי 2015

היום החמישי לקייטנת אמא 2015

מאחר והיו לי סידורים בהוד השרון רציתי לשלב לילדים פעילות באיזור
זכרתי שמאוד נהנינו בגן הפקאן ברחוב ששת הימים בעיר אז נסענו שוב.
לצערי המצלמה בנייד שלי החליטה שאין לה כוח לצלם יותר וכל התמונות באיכות ממש לא טובה laugh. התמונות בקישור הקודם הרבה יותר מוצלחות.
הגענו לגן בסביבות 10, לאחר שאכלנו ארוחת בוקר בבית, והילדים לא רצו ללכת. הייתי צריכה להבטיח להם שנבוא שוב












אחרי הגן המשכנו לעוד סידורים וחזרנו הביתה לארוחת צהריים.
אחרי האוכל הבן המשיך לעבוד על ההפתעה שלו ולקראת אחה"צ הצעתי להם יצירה בהשראת סרט המיניונים שראו השבוע עם סבתא
החומרים הדרושים:
גלילי נייר טואלט
בריסטול צהוב
בריסטול/נייר כחול
נייר לבן
טוש שחור
עיפרון
מספריים
דבק
בוחרים איזה מיניון רוצים להכין (אפשר יותר מאחד כמובן)
מסמנים עם עיפרון את אורך הגליל על הבריסטול הצהוב


מגלגלים את הגליל וממשיכים לסמן
אח"כ גוזרים את הגודל המתאים


מורחים דבק ומדביקים על הגליל
מודדים עם סרגל איפה אנחנו רוצים למקם את העין ואיזה גודל יהיה הבגד הכחול וגוזרים בהתאם


מסמנים את העין בעזרת משהו עגול (לנו פקק של חצי ליטר התאים בדיוק לעין הגדולה והמכסה דבק לעין הקטנה)
את המשקפיים מציירים בטוש שחור


כל אחד הכין שניים ונראה לי שהיו ממשיכים אבל הפתיעו אותנו בני דודים שבאו לבקר


ההשראה ליצירה מכאן. אנחנו לא השתמשנו בגזרות שלהם, נראה לי מיותר
מאחר והיצירה עצמה לא מאוד מסובכת והילדים כבר גדולים, התייחסתי שוב לנושא התכנון, לפני שאנחנו בכלל מתחילים לעבוד.
ניצלתי את ההזדמנות ושאלתי אותם ממה הם חושבים שצריך להתחיל? איך אנחנו יכולים ליצור עיניים עגולות? וכו'
סה"כ הוצאות קייטנה - 0 ש"ח
תודה שקפצתם לבקר
אשמח אם תרשמו כמנויים לבלוג שלי ותוכלו לקבל עדכונים במייל על פוסטים חדשים















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה