יום שלישי, 28 ביולי 2015

היום הרביעי לקייטנת אמא 2015

בניגווד לאתמול שהתחלנו מוקדם, היום ידעתי שאין צורך למהר surprise
מנסיון של הקיץ שעבר, הבריכה בבית ברל לא עמוסה בכלל בשעות הבוקר והמים בדר"כ עוד די קרירים...
הגענו לבריכה בסביבות 10 והילדים כבר היו רעבים.
איך זה שבחופש הם מושכים את ארוחת הבוקר עד מאוחר (למרות שהם עדיין קמים מוקדם)? בדר"כ ב- 7 הם כבר מבקשים לאכול
מסתבר שלא צילמתי בבריכה... אז זה מה שיש



אחרי הבריכה הגענו הביתה וגילינו שחלק באחד הצינורות של הדוד /קולטים התפרק והרחוב הפך לנחל. מזל שהתקלחנו בבריכה...
הזעקנו את סבא מהעבודה (גרים אצל ההורים, זוכרים?) וכשהוא הגיע יצאנו לסיבוב בחנויות יצירה.
מסתבר שהבן שלי מתכנן הפתעה (לא יכולה לגלות....) והוא ביקש ממני מקלות ארטיק. אופס! אין לי בבית....
אני מאוד אוהבת את החנות "מוזלים" ברעננה. יש להם שתי חנויות, אחת לחומרי יצירה, משחקים, ימי הולדת והחנות השניה לדברי בית, הלבשה תחתונה ועוד.
זה למעשה ה'מקס סטוק' של רעננה
לאחר מכן נסענו לאקוורל בצומת רעננה כי רציתי חומרי יצירה נוספים, שבדר"כ אין בחנויות המקס סטוק 



לפעמים כיף להיכנס רק בשביל ההשראה
חייבת ללמוד עיסת נייר אבל מקצועית, כזאת (עכשיו שמתי לב שרואים רק חלק מהשם של האומנית, שמה רלי)





 

המסגרת שובך החמודה הזאת עולה  בסה"כ 4.8 והיא לא כ"כ קטנה
לעומת זאת התבאסתי לגלות מחירים אחרים ממש מוגזמים
חבילת דאס 500 גר' עולה 19.50 כאשר  בדיוק ראיתי אותה במוזלים ב- 10 ש"ח בלבד. כפול במחיר!!



יש להם פינות הדגמה של חול קינטי וחול פיסולי... הילדים לא רצו לעזוב את החנות...
יש לי בגן חול קינטי והוא מדהים!! את החול הפיסולי חשתי בחנות ולא התלהבתי, הוא מלכלך ופחות נעים.



במסגרת ההפתעה שהבן מכין, הוא ביקש ממני לעזור לו לצייר דינוזאור. אמרתי לו שאני לא יודעת אבל אפשר לחפש ברשת
ומה עושים כאשר המחשב הנייד לא מחובר למדפסת, או כשאין מדפסת או סתם נגמר הדיו ושכחנו לקנות חדש
חוזרים לימי הביניים ומלמדים את הילדים איך מעתיקים ציור (פעם הבאה נלך עוד יותר אחורה ונעתיק מול זכוכית חלון)



כמובן שהשניה לא חיכתה רגע ומיד שאלה אם יש לי 'גם משהו של בנות'.
אמרתי לה שיש הרבה דברים של בנות והיא צריכה להיות קצת יותר ספציפית

 

איך יצא לי?



הגענו הביתה וכל אחד הכין לו פיצה פיתה לארוחת ערב



סה"כ הוצאות קייטנה - 65 לבריכה, נשנוש וקצת חומרי יצירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה