יום שישי, 15 באוגוסט 2014

חופשה בבודפשט - חלק ב'

את היום השני בבודפשט התחלנו בסיור מודרך באוטובוס מיוחד שהופך לסירה ונכנס לשיט בדנובה indecision. Riverride
גם את זה ידענו מראש שאנחנו רוצות לעשות ומה העלות. אגב, יחסית לשאר הפעילויות זאת היתה הכי יקרה (115 ש"ח לסיור של שעה בערך). 
בניגוד לסיורי אוטובוסים אחרים בבודפשט הוא לא מאוד מוכר ואין דיילי רחוב שעומדים בכל פינה ומנסים לשווק אותו.
צריך פשוט להגיע בבוקר לכתובת שמופיעה באתר ושם האוטובוס ממתין ויש נציגים שמוכרים את הכרטיס באותו רגע. אין שום שלט או פרסום באזור מעבר לכך.



תמונות מתוך האוטובוס





נכנסים למים....


כשסיפרתי לילדים שלי הם ביקשו שאצלם את האוטובוס בתוך המים אז באחד מהימים האחרים הצלחתי לתפוס אותו בדיוק בשיט

תראו כמה שהוא נראה קטן על רקע בית הפרלמנט

מצאתם? cheeky
אחרי הסיור המשכנו לרחוב מלא חנויות יפות בשם ואצי אוצה ותראו את מי פגשנו שם... 

וזה מחלון הראווה




תוך כדי שיטוט ברחוב השמש התחבאה מאחורי העננים והתחיל לטפטף... איזה כיף גשם ביולי . למה לנו אין כמה ימים כאלה בחודשי הקיץ?
ניסינו לעשות עוד פעילות בחוץ אבל הגשם התחזק ונאלצנו לוותר

מאחר והגשם התחזק החלטנו לנסוע למקום סגור אז המשכנו לקניון מאוד גדול בשם WEST ויש בו הכל מהכל. (מחירי הבגדים כמו בארץ פחות או יותר)
תראו איזה מפיות יפות (חנות יצירה שכרגע אני לא זוכרת את שמה. אעדכן כשאזכר)


וחנות אחרת מקסימה

תראו מה יש בפנים...




ומצאתי גם חנות תפירה (המכונות ממש זולות!! אם היה לי אומץ הייתי מביאה לי אחת ארצה)


זאת המכונה שלי, שם היא עולה 600 ש"ח!! בארץ בערך כפול וקצת יותר (רק כי היא דגם ישן, לי היא עלתה פי שלוש מזה לפני כמה שנים)
אחרי ארוחת צהריים מאוחרת בקניון חזרנו הביתה לנוח קצת ואחה"צ יצאנו שוב מאחר והגשם פסק, הפעם לכיוון בית הכנסת הגדול אשר ממוקם במקום בו היה ביתו של הרצל








התכנון ליום השלישי - שווקים!! 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה