יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

היום ה- 11 לקייטנת אמא 2014

אתמול הזמנו את בני הדודים מצד האבא לישון אצלנו בפעם הראשונה 
כך נראה הסלון רגע לפני שהלכו לישון 

ובשעה 7:15, רגע לפני שכולם התעוררו


בבוקר הכנתי לכולם פנקייק מיקי מאוס ואח"כ נסענו לגן שלי.
התכנון היה שבזמן שאני מארגנת את הגן לתחילת שנה הם עושים אמבטיית מים ובועות סבון. אבל מסתבר שילדים מעדיפים חול!! והרבה חול wink


חזרנו הביתה ועוד היו להם כמה דקות לשחק לפני שבאו לאסוף אותם

אחרי מקלחות של השניים נשארה לנו עוד כמעט שעה עד שהיינו צריכים לצאת לסוסים. הגדול התחיל בינתיים לבנות דגם מהלגו שקנינו לו ליום ההולדת

וזה מה שהוא הספיק לעשות

הקטנה שיחקה בינתיים עם הזבלונים וה"בית" החדש שהכנו להם לפני כמה ימים

אחרי הסוסים חזרנו שוב לשעה הביתה עד לפעילות הבאה והוא המשיך לבנות את הדגם... וסיים, ללא כל עזרה 

אחה"צ נפגשנו עם בן דוד אחר וראינו את ההצגה "הכל התחיל בגלל עכבר קטן". הצגה נוספת במסגרת "ילד 10" של עיריית פ"ת. 
סה"כ הוצאות להיום - 20 ש"ח לשני הכרטיסים
והנה כמה תמונות מהכנת הבית של הזבלונים.... 
במהלך סידור חדר העבודה שלי מצאתי שתי קופסאות של אוזניות ששמרתי (כי אני הרי אספנית כפייתית וממש קשה לי לזרוק laugh) והחלטתי שהן יכולות לשמש את הילדים ליצירה
על החלקים בהם היו המדבקות נתתי להם להדביק חוטים (לא זוכרת את שמם).


קצת נדבק לאצבעות....


משדרג לא? 
תודה שקפצתם לבקר 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה