יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

היום ה- 14 לקייטנת אמא 2014

לא נשארו עוד הרבה ימים לחופש הגדול אז החלטנו לנצל עוד יום אחד לים



בדר"כ אני מביאה ארוחת צהריים לים.... הפעם נפגשנו עם בעלי במסעדה ליד העבודה indecision
חזרנו הביתה לנוח קצת ואח"כ התחלנו יצירה שתכננתי לעשות עם הילדים כבר מזמן, אבל לא הייתי בטוחה איך יסתדרו איתה. האמת שהיה נהדר! 
בחרנו חולצות, דוגמאות וצבעים והתחלנו בעבודה....



בוחרים דוגמא רצויה ומציירים אותה על נייר פריזר, גוזרים רק את הפנים של הדוגמא ומגהצים לחולצה
הגדול גזר לבד ולקטנה אני עזרתי כי הדוגמאות היו מורכבות וצריך עם סכין יפני 
צובעים בכמה שכבות ומחכים לייבוש מלא (צבעי אקריל מעורבבים עם fabric paint medium שהופך את הצבעי אקריל לצבעים שמתאימים לבד)





אם גזרתם את החלק הפנימי בשלמותו אז אפשר להשתמש גם בו (מיקי נשאר לי מהסדנא בה אני למדתי את הטכניקה)

ועכשיו מחכים שהצבעים יתייבשו...ומורידים את הדף שגיהצנו בזהירות





הכי כיף שהיצירה שימושית!! 
לחולצות שלה השתמשתי בחולצות יד שניה שקיבלתי מחברה במטרה להכין לה שמלה, אבל יש לה כבר יותר מדי שמלות... wink
את החולצות שלו קניתי ב- 5 ש"ח כל אחת בסטוק 
סה"כ הוצאות - 90 ש"ח לארוחת צהריים והיצירה 











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה