יום שישי, 20 במרץ 2015

נומי נומי ילדתי

ממש כמו נומי נומי בובתי אבל בגרסה משודרגת surprise
לפני 5 שנים בערך, קצת אחרי שהתחלתי לתפור, מצאתי באחד משיטוטיי באינטרנט בד מהמם (אל תשאלו אותי איפה זה היה כי אין לי מושג).
היה לי ברור שאני קונה 2-3 מטרים לפחות כי היה לי ייעוד מאוד ספציפי עבורו, מצעים!! מאחר וההדפס עליו מאוד גדול הפרוייקט חייב להיות גדול גם כן כדי שיראו את כל היופי.
רק שמאז הבד הספיק לעבור איתי דירה ועדיין המשיך לחכות יפה על המדף ליום שלא אפחד להרוס אותו (כי מי אמר שאצליח בכלל לתפור מצעים?)
לפני חודשיים בערך אחותי מסרה לי כמות ענקית של בדים (חלום של כל חובבת תפירה) שחברה שלה קנתה במטרה לתפור מהם מצעים ובסוף התחרטה. אחותי הביאה לי את כל הבדים וביקשה שמאחד מהם אתפור לה מצעים למיטה. כמובן שישר אמרתי שאני לא יודעת וחבל לי להרוס את הבדים. את אחותי זה פחות עניין cheeky וענתה שהיא "סומכת עליי".
ובכל זאת, איך תופרים מצעים??
היה לי איזשהו כיוון כללי בראש וניסיתי אותו על משהו קטן אבל זה היה כשלון רציני. ואז נזכרתי שיש דבר כזה שנקרא "אינטרנט" ויש בו הכל!! מצאתי הדרכה קלילה ונחמדה לסדין גומי למיטת תינוק.
אז אחרי שעברו קצת החששות הראשונים, כי בכל זאת מדובר על מטרים רבים של בד, החלטתי שאני קודם כל מנסה על הבדים שהיא נתנה לי לפני שאהרוס את שלה.
מה אני אגיד לכם? אין מרוצה ממני indecision. לקח לי בערך 5-6 שעות בשבת קרירה שנשארנו כולנו בבית והילדים שמחו לעזור לי במדידות ובדיקות.  
הסט כולל סדין גומי, ציפה לכרית וציפה לשמיכה








אם תסתכלו מקרוב תוכלו לראות את החתול במגפיים, כיפה אדומה, הברווזון המכוער, בת הים, סינדרלה ועוד...
ואם זה מעניין מישהו אז פעם הבאה אכתוב הסבר קצר על תפירת הסדין (כל השאר באמת קלים ואין צורך להסבר)
תודה שקפצתם לבקר
שבת שלום







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה