יום שלישי, 25 במאי 2010

שבוע הספר

בעקבות המסורת השנתית של שבוע הספר הקרב ובא, החלטתי גם בגן לעסוק בנושא שבוע הספר
כמובן שהספר הראשון שעלה לי בראש היה הספר המקסים של חברתי הטובה, טלי הדרי, שניים בשמיים.
הנה כמה תמונות מלוח התוכן שהכנתי ועבודות יצירה של הילדים בעקבות הסיפור.




ומקרוב





אחרי שהקראתי לילדים את הסיפור (אין צורך לציין שהיו מרותקים ) דברנו על ההבדלים בין היום ללילה וביצירה הכינו את היום ואת הלילה. לא לשכוח, אלה ילדים שממוצע גילם הוא 4. על מנת להכין את היום כפי שהם רואים אותו נתתי להם מגוון חומרים (אני אוהבת למחזר ) וכל אחד הכין לפי היכולת וההבנה שלו.

בתמונה למעלה אפשר לראות את השמיים והפרחים

כאן ניתן לראות שמש, ציפור, פרחים

גם כאן יש שמש (בהנחה :P) ומה שנראה כמו פרחים
על מנת להכין את הלילה כיוונתי קצת יותר... הסברתי שהרקע צריך להיות שחור ועליו כוכבים.


ובהזדמנות זו אני רואה להודיע כי אני מאריכה את הבלוג קנדי עד לתאריך 30.6 אז כל מי שרוצה להשתתף ועוד לא הספיק, זו ההזדמנות
לבלוג קנדי לחצו כאן
תודה שביקרתם אצלי בבלוג ואל תשכחו להקליק על הלינקים ולעזור לי לזכות בתחרות

http://www.tapuz.co.il/forums/apps/spCount.asp?spid=3766

וזה הלינק הראשון של התחרות

http://www.tapuz.co.il/forums/apps/spCount.asp?spid=3719

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה