יום שבת, 12 בדצמבר 2009

חנוכיה לי יש


כל שנה אנחנו אומרים לעצמנו בסוכות "זהו, אין חופש עד חנוכה" וחושבים שזה ייקח הרבה זמן....

הזמן טססססססס לי והנה כבר חנוכה.

והשנה אני גננת מובילה ואני החלטתי איזו חנוכיה להכין. היה לי רעיון בראש אבל לא ידעתי אם הוא בכלל בר ביצוע. נכנסתי לפורומים שאני אוהבת והתחלתי לשאול בנות איפה אני יכולה להשיג בקבוקי זכוכית ריקים שקופים. והנה דורלי ענתה לי ותוך שבוע הבקבוקים היו אצלי ביד.  תודה דורלי

הילדים מאוד נהנינו להכין את החנוכיות וגם לאכול את המלח ממנו את עשויות.

מאוד פשוט להכנה - לוקחים צלחת חד פעמית שהתחתית מחוספסת, שופכים מלח גס ומגרדים גיר צבעוני. האבקה של הגירים צובעת במהירות את המלח. שופכים לתוך הבקבוק ולוקחים צבע נוסף. ומכיוון ואנחנו בעד איכות הסביבה הספיקו לנו 3 צלחות חד פעמיות ל- 22 ילדים.

הנה התוצאה:








נו, מה דעתכם?

חג שמח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה